Контактные данные для связи (телефон или email): **
Текст: *
Осталось символов из максимум 10000
**
Чтобы проверить информацию, указанную в отзыве, просим указать свои достоверные данные (email или номер телефона).
Информация не публикуется в открытом доступе.
Если указанные данные окажутся недостоверными, администрация портала Otzyvy.by оставляет за собой право не публиковать отзыв.
Кульман ул., д. 3 ТЦ "Coolman", подиум 215 г. Минск +375 (29) 666-47-79; +375 (29) 771-44-11
При обращении в компанию, ссылайтесь, пожалуйста, на портал Otzyvy.by
Отзыв на "Лидер Двери" 12.01.2013 11:15
// Аляксей
Учора зьвязаўся з гэтай кампаніяй па тэлефоне. Іхнія адказы на мае пытаньні былі неадэкватныя і няветлівыя. У прыватнасьці, на мае пытаньні на тэхналягічныя асаблівасьці дзвераў не адказалі зусім, сказалі, што трэба да іх ехаць і што яны будуць пра гэта гаварыць толькі ў офісе. Мне гэта абсалютна недарэчы, бо я жыву далёка ад Менску і лічу, што калі табе ня могуць зьвязна распавесьці пра свой прадукт, то гэта не дастойны ровень працы. Потым жанчына, якая са мной гаварыла, спаслался на тое, што кепска разумее беларускую мову і падвяла да таго, што размаўляць далей мы можам толькі на расейскай. Цытую: "беларуская мова важная толькі для Вас" (у сэнсе, што ім ня важная). Я нагадаў, што існуе адміністрацыйная адказнасьць за невыкананьне заканадаўства аб мовах. У прыватнасьці, Закон "Аб мовах" патрабуе, каб людзі валодалі дзяржаўнымі мовамі ў аб`ёме, які дазваляе ім выконваць свае службовыя абавязкі. Тады іхняя танальнасьць рэзка стала мякчэйшай. Калі падсумаваць, то адказы на свае пытаньні я абсалютна не атрымаў - стала шкада, што патраціў час. На іхнім [censored] я б болей слухаў, што хоча кліент, і стараўся б сьледаваць ягоным просьбам. Яны ж паступілі наадварот: адразу прыняліся гаварыць, што мушу зрабіць я і на якой мове мушу я зь імі гаварыць. Гэта недастойныя паводзіны - такое маё меркаваньне. Такое стаўленьне да кліента мяне непрыемна ўразіла.
Комментарии на Лидер Двери:
Комментарий на "Лидер Двери" 15.01.2013 15:51
//
Ответ компании
Добры дзень, Аляксей!
Выбачайце, што не змаглі адказать Вам належным чынам. На жаль, мы вымушаны канстратаваць, што большасць нашых пакупнікоў размаўляюць на другой дзяржаўнай мове, хаця сярод нашых кліентаў і сяброў таксама ёсць людзі, якія выбіраюць мовай зносін беларускую. І мы выдатна разумеем адзін аднаго і маем добрые адносіны ўжо доўгі час.
Але ж пад час размовы з Вамі кансультант не змазгла хутка зарыентавацца, з чым і звязана непаразуменне ў камунікацыі і, пэўна, тое, што здалося Вам неэдакватной рэакцыяй нашага спецыяліста. Яшчэ раз просім прабачэння за гэта факт. Галоўнае для нас устанаўленне дабразычлівых адносінаў с кожным пакупніком, таму мы заўсёды запрашаем усіх зацікаўленых ў якасных дзвярах і іншых сталярных вырабах, металічных дзвярах, мэблі са шкла да нас на подыум, каб пазнаёміцца асабліва, абмеркаваць усе пытанні і паказаць нашы магчымасці. Зараз мы актыўна працуем над беларускай версіяй нашага сайту і перакладаем усю адукацыйную інфармацыю для нашых кансультантаў.
Што тычыцца тэхналагічнага працэсу і яго асаблівасцяў, мы рады адказаць на кожнае канкрэтна сфармуляванае Вамі пытанне, а таксама кожнага кліента, зацікаўленага ў якасных вырабах, мы запрашаем на нашу вытворчасць, дзе Вы зможаце пабачыць усё працэсы вытворчасці і атрымаць адказы на ўсе пытанні ад спецыялістаў. Частку інфармацыі Вы ўжо зараз зможаце знайсці на нашым сайце ў разделе http://liderdveri.by/pokupatelyam,
http://liderdveri.by/nashe_proizvodstvo
Будзем заўседы рады дапамагчы і прадаставіць інфармацыю ў любым, зручным для Вас выглядзе!
белорусских компаний уже активно привлекают новых клиентов с портала Otzyvy.by. Присоединяйтесь и Вы!
средний рейтинг компаний ответов зарегистрированных компаний компаний, представленных на сайте зарегистрированных пользователей портала отзывов и комментариев
Сотрудники портала Otzyvy.by не пишут хвалебные, заказные отзывы в обмен на любые вознаграждения. Это позволяет сервису Otzyvy.by оставаться независимыми по отношению ко всем участникам портала Otzyvy.by.
Мы за объективность, корректность, аргументированность мнений и бережное отношение друг к другу.
При возникновении вопросов по отзывам, рекламациям (как правильно ответить, что делать с отзывом) пришлите, пожалуйста, запрос на zabota@otzyvy.by.
Бронирование услуг (маркетинговых, рекламных) reklama@otzyvy.by
Если Вы автор отзыва, и хотите свой отзыв удалить (компания оперативно исправила ситуацию, вместе разобрались, отзыв больше не актуален), пожалуйста, сообщите нам об этом (viber + 375 44 5 708 508).
Юридическая поддержка портала Otzyvy.by – Де Юре Консалт (г. Минск)
Рейтинг компании исчисляется средне арифметически из оценок, проставленных пользователями при написании отзыва/комментария.
Рекомендовать или не рекомендовать компанию может любой пользователь портала при написании отзыва/комментария.
Определить полезность могут только зарегистрированные участники.